Nuffnang

Saturday, May 17, 2014

GLA & ALFAFA SHAKLEE UNTUK KESIHATAN WANITA MASA KINI.

Semua dah tahu GLA & ALFAFA ni terdapat dalam set kesuburan untuk isteri. Tapi masih tak tahu apa fungsi sebenar 2 supplimen ni kepada wanita.

Selalunya fa akan suggestkan 2 supplimen ni untuk wanita yang mementingkan kesihatan dalaman mereka fa sendiri amalkan pengambilan Alfafa seawal fa kenal shaklee & bagi fa Alfafa Shaklee memang terbaik. Fa belum start lagi makan GLA Shaklee mungkin akan start makan bila Airis dah genab 6 bulan.

Jom kita fokus satu-satu supplimen ni kenapa diperlukan oleh wanita masa kini

==================================================
GLA COMPLEX SHAKLEE


Kelebihan GLA Shaklee yang anda perlu tahu ialah ianya diektrak dari Borage yang ditaman secara organik yang mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dan mudah terserap. Borage juga dapat merawat ulser, mrngeluakan virus, melgakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Gla Shaklee biasanya diambil untuk tujuan menjadikan kitaran haid normal, sakit kepala, meredakan senggugut (PMS) dan sangat baik untuk mereka yang menopous.

Manfaat utama kepada wanita:

1) Melambakan menopous - membaiki keadaan menopous seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, deprasi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan mengetatkan uterus memberi tone kepada uterus untuk membaiki kulit lebih muda.
2) Menentang kanser - GLA anti oksidan yang meingkatkan sistem imun tubuh dan menghalang sel tumor & kanser
3) Memperbaiki inflamasi kulit- mengulangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan kulit kering, membaiki bintik penuaan, tinea, kurap, ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi akibat rheumatisma artritis.
4) Menghalang kompilasi diabetis - mengurangkan gula dalam darahberkesan untuk diabetis semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan sakit disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi.
Pelangsingan & menghalang penambahan berat badan - merendahkan kolestrol, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yg ideal dan cantik.
5) Menghalang tekanan darah tinggi - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, membaiki tekanan darah tinggi dan mengelakkan serangan jantung.
6) Membaiki teksture rambut - membaiki rambut kering dan gugur.
7) Mengawal selia estrogen dan testosteron - mengawal selia hormon lelaki & wanita, memperbaiki simptom PMS seperyi kesakitan, mood swing retensi air dan sakit payudara.



===============================================
ALFALFA COMPLEX SHAKLEE


1. Mengurangkan toksin dan merendahkan kolesterol
2. Mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan
3. “Milk booster” bagi ibu yang menyusukan anak
4. Mengurangkan keputihan di kalangan wanita
5. Merawat asthma, resdung dan eczema
6. Mengurangkan paras gula di dalam darah
7. Merawat masalah sembelit dan gastrik
8. Menghangatkan hubungan suami isteri
9. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
10. Memberi kelegaan semasa haid
11. Membesar dan menegangkan payudara
12. Merawat arthritis
13. Memulihkan urat selepas bersalin
14. Menghilangkan kelesuan dan tekanan
15. Mencuci hati,darah & usus (detoks)

Please take note:
Pastikan anda mendapatkan jadual pemakanan yang betul daripada pengedar dan agen yang anda beli. Individu yang tidak dibenarkan mengambil Alfalfa Complex Shaklee:

SLE tidak boleh ambil alfalfa kerana alfala mengandungi sejenis asid amino L-canavanine yang menyebabkan pesakit SLE menjadi keradangan

Wanita mengandung tidak dinasihatkan mengambil alfalfa kerana alfalfa boleh induce kedatangan haid & menyebabkan keguguran

Anemia tidak boleh ambil alfalfa kerana ia boleh memusnahkan sel darah merah.


====================================================

Jadi kakak-kakak, adik adik, makcik makcik yang memang mementingkan kesihatan dalaman meh dapatkan 2 supplimen ni. Siapa lagi yang nak jaga diri kita kalau bukan kita sendiri kan.

2 supplimen ni tahan sehingga 2 bulan tak mahal pun jika dibandingkan dengan khasiat yang terkandung dalam setiap biji.

=====================================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...