Nuffnang

Friday, September 27, 2013

Pengedar Shaklee : Re-stock lagi!

Salam Semua.

Hari ni Jumaat, so macam biasa Re-Stock Day!!

Macam biasa fa akan pergi ke branch Wangsa Maju untuk ambil stock-stock fa. Selalu fa jarang pergi waktu-waktu nak closing ni, tapi sebab permintaan tinggi, fa kena jugak pergi.

Seramai-ramai manusia yang datang untuk re-stock supplement meraka. Sampai keluar orang tunggu. No yang fa dapat no 310 (time fa ambil tu tengah no 230!) ok maknanya lagi berapa jam kene tunggu?

Tapi Alhamdullilah ada sorang makcik ni datang sapa fa. Dia bagi fa no giliran dia. Macam tak percaya je dalam sekalian makhluk yang ada tu fa yang dia pilih. Rezeki Allah bagi kan. No yang makcik tu bagi 298. ok la.. awal sikit dari no yang sebelum tu.

Tapi lagi best time-time tengah nak dekat-dekat no naik, ada sorang lagi tegur fa, tanya no giliran fa berapa sebab dia nak minta tolong belikan 1 canister ESP & no giliran dia 340 (kalau fa yang no 298 tu hampir 2 jam tunggu..no akak ni sampai pukul berapa agaknya?) Mula-mula dia suruh fa guna je ID fa belikan untuk dia.. tapi fa tak sampai hati, yelah tu kan belian dia, kenapa fa perlu ambil pula? Jadi fa pon tolong belikan.

Orang tolong fa.. fa tolong orang balik. Semoga masing-masing di murahkan rezeki. Amin.

Fa sampai Shaklee time tu pukul 6PM hampir 2 jam fa tunggu. Nasib fa datang dengan kawan fa si rina. Dia la duk teman fa sepanjang dekat Shaklee. Sayang ko Rina!!

Walaupun fa beli tak banyak macam orang lain, tapi fa teruja sangat tengok dan sama-sama dengan yang lain re-stock untuk penutup bulan September ni.

Nampak nya dah ramai orang yang tahu akan kebaikkan Shaklee ni. Semakin ramai yang dah join biz dengan Shaklee. Alhamdullilah. Rezeki Allah beri.

Jadi sesiapa yang nak join ber biz dengan fa atau ingin dapatkan supplement-supplement Shaklee, boleh PM fa di 012 3841916 dengan segera ye.. :) Semestinya fa akan beri harga penjimatan yang sangat berbaloi-baloi.

Hasil tangkapan hari ini.

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...