Nuffnang

Tuesday, April 16, 2013

SET SLIMMING SHAKLEE Menjadi Pilihan







Terdapat TIGA proses utama untuk kuruskan badan:

1- DETOX / BUANG (Alfafa/Herb-Lax)
Proses Detox sangat penting untuk semua yang nak turunkan berat badan. Untuk anda yang masih tak tahu apa itu proses Detox, Detox ni adalah satu proses untuk membersihkan usus. Melalui proses detox ni, segala toksin dalam badan, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

3- BAKAR(LECITHIN)
Dalam proses membakar lemak dan memecahkan lemak serta menghalang penyerapan minyak dalam badan.

2- BINA / PROTIEN (ESP)
Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%. Selain itu, protein juga membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan meningkatkan perkembangan otot. Lebih menarik, protien mampu menjaga nafsu makan kita dan menjaga otot supaya bebas lemak.


Tak kesah la anda nak ambil mana yang perlu & mengikut budget anda, yang penting SILA MINUM AIR PUTIH paling kurang pon 25KG = 1 LITER sehari untuk memudahkan proses pembuangan..tak susah kan?? Fa pon boleh buat... Anda mesti boleh punya! 


**********************

Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area SRI PETALING , BUKIT JALIL & Sekitarnya boleh hubungi Fa untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Fa akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...