Nuffnang

Tuesday, April 16, 2013

NAK KURUS TAPI TAK KURUS-KURUS


Salam semua,

Entri kali ni fa nak fokus pada topik Nak kurus tapi tak kurus-kurus. Hahahah siapa pernah jadi macam ni?? angkat tangan!! | ^.^ | (Fa la tu!) Fa ni tak bernasib baik sangat.. family belah mama n ayah semua besar-besar. Jadi memang tak terkejut la kalau fa boleh membesar dan terus membesar dengan jayanya walaupun makan sikit naiknya menjulang-julang. Lebih lagi dah kawin ni.. lagi la kus semangat! bukan tak terasa orang sekeliling dok mengata. Pegi mana-mana mesti nak mengkondem berat badan fa... Bengang je... bukan fa tak penah nak diet.. cuba macam-macam dari yang makan yang sapu sampai yang ke pakai..semua fa cuba... tapi result menghampakan.

Sampai la fa baca pasal entri SET SLIMMING SHAKLEE ni trus fa nak cuba. tapi at first fa cuba dulu Alfafa. Ok kenapa Alfafa... sebab Alfafa ni digunakan sebagai Detox. nak kurus kan.. kene la mendetox badan dulu. Yang menariknya dengan Alfafa ni siapa-siapa yang ada masalah pembuangan terus jadi senang je nak membuang. Macam fa.. kalau ikotkan dalam 3 hari sekali baru la nak membuang.. tapi bila makan Alfafa ni setiap pagi WAJIB membuang. Badan semakin ringan hati semakin senang.

Lepas tu Fa minum pulak ESP. Soya protien yang buat fa sentiasa kenyang n sedikit sebanyak membantu untuk turunkan berat badan. Dari Fa dulu makan nasi pinggan mesti penuh tapi sekarang makan sikit je sebab tak rasa lapar sangat.

Baru-baru ni fa makan Ostematrix. niat sebenar sebab untuk tambahkan kalsium dalam badan..untuk legakan kaki & belakang badan yang sakit.  Tapi Ostematrix ni mengelakan dari sembelit. so bila membuang lancar je.. takde teran-teran. tak de susah-susah.

Yang paling terbaru... Fa timbang berat badan pagi tadi dah turun 3KG!!!! yihaaaa!!! ok walaupun baru 3KG then tak nampak sangat kurusnya dimata kasar.. tapi badan fa ringan sangat. kaki pon dah tak sakit.. (^____^)V

Tapi Fa nak ingatkan kat sini... Supplement shaklee ni bukan la jaminan 100% untuk kurus, ia merupakan salah satu usaha untuk menurunkan berat badan. Anda perlu juga makan dalam kuantiti yang betul, menjaga makan dan bersenam untuk dapatkan kesan yang lagi terbaik.

*Sharing Is Caring*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...