Nuffnang

Tuesday, February 16, 2016

Vivix Shaklee : Tonik Antipenuaan & Antioksidan yang Sedap & berkhasiat!

Assalamualaikum & Selamat Pagi.

Alhamdullilah allah masih memberi nikmat umur yang panjang dan rezeki kesihatan yang baik-baik hari ini. Semoga urusan hari ni juga dipermudahkan InsyaAllah

Lama kan fa tak update blog..rasa lama tak jenguk-jenguk blog kawan-kawan blogger.. hampir 10 hari. Ye la cuti lama dengan family jadi masa nak update blog tu sangat limited. Tapi bisness Shaklee tetap jalan. Masih lagi diberi rezeki yang melimpah ruah dari Allah. Alhamdullilah.

Siapa yang tinggal dengan sekawasan dengan jiran berbangsa cina mesti semalam tak boleh tidur lena kan sebab bunyi mercun berdentum-dentum sampai pukul 1-2 pagi. Fa tinggal dikawasan ramai orang cina. Jadi setiap tahun suasana macam ni dah terbiasa. Airis dari dalam perut dah biasa dengar bunyi mercun tapi bila dah besar, dah faham dia macam takut sikit. Jadi nak bagi dia lena tido dan tak terganggu fa lekakan dia dengan Tab sampai dia betul-betulpenat & mengantuk, peluk dia & tekup telinga dia dengan tapak tangan fa. Sudahnya kami tidur tak sedar diri dan tak perasan pon bunyi mercun tu habis pukul berapa.. tak kesah lah.. setahun sekali je dapat suasana macam ni. Tak payah tengok jauh-jauh.. depan rumah nampak bunga api macam kat klcc bila sambutan tahun baru :)



Dulu setiap pagi mesti bancuh segelas ESP dengan milo atau fresh milk. Tapi lepas dah boleh minum VIVIX fa setiap pagi mesti minum sesudu bancuh dengan air sebelum breakfast . Minum dengan perut kosong tujuannya bagi memudahkan penyerapan dalam tubuh badan.

Vivix ni 'All in one' maknanya sesiapa yang amalkan Vivix ni takperlu dah nak ambik supplement yang lain. Sebab Vivix ni menjaga kesihatan menyeluruh dan baik untuk tubuh badan.

Dah dekat sebulan fa amalkan VIVIX SHAKLEE ni, hasil yang fa dapat, kulit muka semakin lembut, badan semakin ringan & bertenaga. Tapi kena jaga water intake, sebab Vivix ni umpama agen detox. Jadi pengambilan air yang mencukupi perlu untuk memudahkan proses detox dari dalam badan.

Tapi untuk ambil untuk masalah buah pinggang yang tak boleh minum air yang berlebihan, bancuh Vivix ni sesudu dengan segelas air jangan terlalu pekat untuk memudahkan penyerapan. Apa-apa pun mereka yang beli VIVIX perlu mendapat konsultasi dari Pengedar Shaklee anda ye. :)

Jom baca balik kebaikan VIVIX Shaklee ni



KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN SUPPLEMENT VIVIX® SHAKLEE?

♥Menggalak penuaan yg sihat

♥ Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius

♥Mengurangkan risiko penyakit jantung

♥Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis

♥Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf

♥ Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk

♥Membantu dlm proses penurunan berat badan

♥Menyokong kesihatan mata

♥Meningkatkan kesihatan imum badan

♥Menggalakan kesihatan keseluruhan

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, BUKIT JALIL, SUNGAI BESI, TASIK SELATAN, KUCHAI LAMA & OUG



SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!  

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...