Nuffnang

Tuesday, October 13, 2015

Clearance Sale Shaklee : Vita E Complex Beli 1 Percuma 1

Clearance Sale Shaklee : Vita E Complex Beli 1 Percuma 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Inilah masanya bagi peminat dan pengguna tegar Vita-E Shaklee untuk dapatkan sebotol Vita-E Complex secara percuma dengan setiap pembelian sebotol Vita-E Complex (Buy 1 Free 1) sepanjang bulan Oktober ni * Selagi Stok masih ada

Vita E Shaklee memang tak asing lagi bagi mereka yang inginkan supplement anti-penuaan sebab Vita-E memang terkenal sebagai vitamin kecantikkan.



Jom kita baca serba sedikit tentang Vita-E Complex Shaklee ni.

Perbezaan Shaklee: Vita-E Complex Shaklee diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E. Ia diekstrak dengan d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis Vitamin E (Alpha, beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran. 

Vitamin E Shaklee mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara mambran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama dalam Vita-E Complex Shaklee:

Melindungi Jantung -
Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; Meningkatkan kolestrol HDL; Mengurangkan tekanan darah;Menghalang platelet darah melekat kedinding arteri; Menghalang anemia hemolitik,penyakit jantung dan lain-lain

Mempertingkatkan kemampuan reproduktif -
Kajian pada tahun 1924 mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma.

Anti-penuaan -
1 kapsul vitamin E sehari mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan,garis halus, akne, parut & bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan texture kulit dan tona muka, dada dan otot peha.

Anti -oksidan yang kuat - 
Pengambilan lebih daripada 1,200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

Kelestarian Tenaga -
Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

Memperbaiki Arthritis -
Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat kejang bahu,pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

Masalah pra menopause -
Merawat musculus pectoralis fibrasis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopause seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian & keguguran janin.

Memulih & memperbaiki parut -
Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

❢ Nota : Pakar nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (Beta Carotene, Vitamin C & Vitamin E) bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksidasi dalam melawan radikal bebas.

Pengedar sah shaklee sri petaling
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
- See more at: http://finurzcreations.blogspot.my/#sthash.DEHKxpXt.dpuf

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...