Nuffnang

Thursday, December 4, 2014

Vivix untuk darah tinggi,sakit jantung abah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua

Suka tau baca testimoni ni.
Fa respect mereka yang dapat beri mak dan ayah mereka supplement. Ye lah.. ini kan tanggungjawab kita juga. Mereka dah jaga kita dulu, sekarang turn kita pulak yang jaga mereka.

1st supplement fa bagi kat mama ialah SET SENDI Shaklee lepas tu fa upgrade VIVIX. Alhamdullilah mama serasi dengan supplement yang fa beri.

Anda bila lagi? Berikan Mak dan Ayah supplement yang TERBAIK! SHAKLEE Vivix adalah yang terbaik dan menjadi pilihan ramai abad ini!


TESTIMONI #1
"Sejak abah amik vivix, sekarang memang tak sakit dada dah, Nak pergi surau pun ok. Biasa excercise dalam rumah 10 minit dah semput, dah ambik vivix sbulan abah exercise 20 minit takde masalah.
Darah tinggi abah pun dah turun pegi chek minggu lepas. Sebelum ni tak pernah turun terutama yang bacaan bawah"

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...