Nuffnang

Thursday, December 18, 2014

Berhenti merokok dengan vivix shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Rokok itu Haram
Merokok itu membahayakan kesihatan
Tapi kenapa masih belum berhenti merokok?


Bayangkan anda habiskan duit untuk membeli rokok dimana jika anda berhenti merokok berapa banyak duit anda jimat dan boleh disalurkan pada benda yang lebih berfaedah kan? Duit Jimat, Kesihatan diri dan keluarga terjamin.

Fa tau memang susah nak berhenti merokok kan? Boleh jadi menggigil satu badan ketagih kalau tak dapat sebatang rokok sehari. Tapi kalau anda sayangkan diri anda dan keluarga, Niat yang betul mesti anda mampu lakukan.

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin. Pengambilan Vivix yang merupakan sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...