Nuffnang

Tuesday, September 16, 2014

Jaga Badan ketika Menyusu = Set Slimming untuk Ibu Menyusu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salah satu sebab kenapa berat fa cepat turun mungkin disebabkan oleh penyusuan secara ekslusif. Tapi ada juga ibu-ibu yang menyusu tetapi badan tak susut-susut. Sebab itu ibu yang menyusu perlukan supplement tambahan yang boleh menurukan berat badan tanpa menganggu proses penyusuan dan pastikan ianya selamat diambil dan tidak memudaratkan bayi yang disusui. Jangan sebab terlalu ingin kurus, anak terabai.

Set yang menjadi pilihan ibu-ibu menyusu masa kini terdiri daripada ESP, ALFALFA dan LECITHIN.

Bagaimana ketiga-tiga ini dapat membantu untuk dapatkan berat yang ideal?

Lecithin Shaklee:
Diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut Lecithin mengandungi 530g Lecithin.
Lecithin bertindak sebagai pemecah lemak. Ianya selamat dan tidak menjejaskan penyusuan bagi ibu-ibu yang menyusu. Selain itu, Lecithin akan memerangkap semua minyak dan lemak dalam makanan kita.

Alfalfa Shaklee:
Setelah lemak dipecahkan, lemak berlebihan itu perlu diangkut keluar dengan proses detox. Ibu-ibu menyusu disyorkan Alfalfa kerana Alfalfa dapat menambahkan susu badan.

ESP Shaklee:
Ibu-ibu menyusu disarankan mengambil ESP (Energizing Soy Protein) dan bukan Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri mungkin akan membantutkan pertumbuhan bayi.

ESP juga dikatakan dapat membantu memekatkan susu ibu dan memberi tenaga berkekalan yang dapat bertahan berjam-jam lamanya. Selain itu ESP Shaklee juga membantu ibu memperolehi kulit yang lebih licin, gebu dan anjal.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...