Nuffnang

Friday, September 12, 2014

Bagaimana Shaklee Membantu Saya Menjayakan Penyusuan Susu Ibu?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Seawal Airis dalam kandungan fa dah niat nak Breastfeed Airis secara ekslusif.Walaupun ilmu penyusuan masa tu tak banyak tapi fa cuba jadikan niat fa tu satu kenyataan. Alhamdullilah SET PENYUSUAN 3M sangat-sangat membantu. Kesemua vitamin/supplement yang terdapat dalam Set Penyusuan Lengkap ada kelebihan tersendiri yang baik dan selamat diambil oleh ibu & anak yang disusui.

Set Penyusuan Shaklee membantu ketika fa kemerunduman susu semasa pertama kali datang bulan selepas melahirkan.

Set Penyusuan Shaklee membantu fa dapatkan hasil perahan yang banyak untuk stock simpanan Airis. Sepanjang bekerja fa tiada masalah untuk buat stock sebab susu akan keluar dengan lebih cepat dan banyak. ESP sangat BEST sebab buat susu pekat jadi Airis akan lebih kenyang.

Set Penyusuan Shaklee membantu fa dapat tenaga tambahan, emosi lebih stabil, Berat badan cepat turun dan kulit lebih cantik.

Set Penyusuan Shaklee + Konsep Asas Penyusuan + Air yang mencukupi akan hasilkan result yang lebih baik itu yang fa amalkan sehingga sekarang.

Sekarang airis dah 9 bulan dan masih menyusu. Alhamdullilah susu masih banyak walaupun airis sekarang dah makan solid food dan kurang menyusu. Airis juga jarang demam. Kalau demam pun paling lama sehari. Airis semakin aktif. Berat badan dari 2.9kg sekarang dah hampir 9kg. Alhamdullilah.

Susu ibu memang terbaik. Walaupun macam-macam dugaan yang fa lalui sepanjang menyusukan Airis namun fa akan susukan dia sehingga dia berumur 2 tahun. Melihat Airis membesar dengan susu mamy adalah pengalaman yang tidak ternilai.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...