Nuffnang

Monday, June 30, 2014

Pengedar Shaklee Seri Petaling, Sungai Besi. Bandar Tasek Selatan dan di Sekitarnya.

Alhamdullilah genap seminggu fa bergelar WAHM.

Siapa yang taktahu apa itu WAHM, WAHM tu singkatan bagi "Working At Home Mom". Impian yang sekian lama fa idamkan.


Kerja di rumah akan jadi lebih seronok if kita pandai bahagikan masa. Sebab jadi suri rumah ni lagi mencabar sebenarnya. Lagi-lagi ada anak kecil macam fa ni. Walaupun sorang tapi memang tak menang tangan fa dibuatnya.

Tapi sebab niat fa nak jaga Airis disamping bantu perbelanjaan isi rumah, semua kerja jadi teratur. Alhamdullilah.

Mungkin sebab sekarang ni banyak kes yang melibatkan bayi & kanak-kanak di rumah pengasuh & pusat jagaan menguatkan lagi diri fa untuk WAHM!

Jadi sesiapa yang ingin jadi suri rumah macam fa, tapi risau & tak tahu macam-mana nak cari pendapatan sampingan, boleh sms/whatsapp/call fa ye. Fa akan bantu anda dan share cara mendapat pendapatan sampingan & boleh bekerja di rumah.

Sesiapa yang ingin dapatkan Shaklee secara COD di sekitar Seri Petaling,Sungai Besi, Tasik Selatan dan disekitarnya, boleh contact fa juga ye. :)

Fa akan beri konsultasi & charge COD percuma untuk pelanggan fa sahaja.


Pertanyaan & pembelian Produk Shaklee dibuka 24Jam. Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

2 comments:

  1. airis comel...untung awak ada mami yang kuat semangat macam mami fa ni :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...