Nuffnang

Tuesday, May 20, 2014

NUTRIFERON untuk Antibodi yang Lebih Kuat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Serius fa dah serik demam! Lagi serik bila en.suami demam sama ada sekali tu. Sejak hari tu setiap pagi selain bancuhkan dia Cinch Shake Mix, fa akan bancuhkan juga sebotol Nutriferon + Performance Drink supaya antibodi semakin kuat insyaallah

Setiap malam sebelum tidur tu, fa bancuh sepeket Nutriferon dan 3 sudu Performance Drink (PD) letak dalam fridge dan esok boleh jadi bekal minuman untuk dia.

Sekarang kan dah macam-macam penyakit, lebih-lebih lagi En suami yang bekerja di site. Terdedah dengan pelbagai penyakit & virus kat luar sana fa tak mintak semuanya, Allah yang menentukan, jadi untuk langkah berjaga-jaga fa kena pastikan kesihatan suami. Insyaallah.

Apa itu Nutriferon Shaklee? Jom baca sikit sebanyak tentang Nutriferon

Nutriferon merupakan satu-satunya interferon semulajadi didunia yang menggabungkan 4 jenis ekstrak tumbuhan iaitu:

  • BIJI LABU - merangsang pengeluaran interferon semulajadi didalam tubuh dan menentang radikal bebas dan faktor penyebab kancer.
  • BIJI PLANTAGA ASIATICA - mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun.
  • HONEYSUCKLE JEPUN - menentang pencerobohan virus dan kuman.
  • BUNGA SAFFLOWER - menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnakan virus dan kuman


Nutriferon sangat esklusif dan hanya boleh didapati dari Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai atau farmasi.

Di dalam bidang perubatan, suntikan Interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatatis, kanser, hidrophobia ( penyakit anjing gila), herpes dan HIV. Tambahan pula Interferon sangat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit.

Manfaat Utama Nutriferon:

  • Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 Hari - mampu merangsang dan meningkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh. T- Cell, B-Cell dan Makrofag.
  • Melawan Kancer & Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kancer. Selain itu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  • Melindungi dari Influenza - mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara. Berkesan melindungi daripada virus, mikrob termasuk selsema, elergi, inflamasi dan influenza.
  • Meringankan Stress & Kelesuan - meringankan kemudaratan disebabkan oleh keresahan, stress, dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan Penuaan - Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman justeru sel-sel akan menjadi lebih sihat.
  • Mengurangkan Infeksi oleh prsakit-pesakit Hepatatis B & C - Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan seperti Kembung Perut, rasa mual, muntah dan lain lain kepada pesakit Hepatatis B & C
  • Mempertingkatkan Menopaus - Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain yang berkaintan dengan menopaus menjadi lebih baik.
  • Mengurangkan Gejala PMS - terbukti mengurangkan simptom simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.


Jadi untuk mereka yang inginkan antibodi yang kuat, yang pentingkan kesihatan keluarga tak salah untuk mencuba sendiri Nutriferon dari Shaklee ni. Sangat Terbukti berkesan dan sangat ekslusif yang hanya terdapat di Shaklee. Insyaallah kita hanya berusaha untuk kehidupan yang lebih sihat.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...