Nuffnang

Sunday, January 12, 2014

Luka cepat sembuh, Badan bertenaga , Berat Badan Ideal dengan SET BERPANTANG SHAKLEE

As Salam Semua.

Tak tahu kenapa, fa memang jatuh cinta sangat dengat SET BERPANTANG ni. Airis 100% baby Shaklee. Dari set kesuburan, set kehamilan sampai la ke Set Berpantang semua SHAKLEE.

Testimoni bawah ni bukti yang Shaklee memang osem! Tak perlu makan jamu. Tukar pada cara berpantang Moden. Badan lagi sihat, lagi selamat. Fa takde la cowboy sangat bab-bab pantang ni. Makan, urut, tungku semua fa ikut fa buat. Tapi zaman sekarang bukan macam zaman dulu. Cuaca & keadaan zaman sekarang lain. Jadi ibu-ibu pantang perlu minum air at least 3 Liter sehari. Sebab kita menyusu badan cepat haus. Lagi banyak minum lagi banyak susu dihasilkan, tak caya? Cer cuba :)

Ok jom baca testimoni SET BERPANTANG SHAKLEE:-



Shaklee ni SELAMAT dan UNIK jika nak di bandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain yang berlambak di pasaran sekarang.
 
>SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di ambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal 2jam selepas melahirkan bayi.
 
>SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di makan oleh ibu yang bayi di sahkan ada masalah jaundis/sakit kuning.

>SELAMAT kerana ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan boleh makan vitamin Shaklee ini.

>UNIK kerana gabungan vitamin yang ada dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.
 
>UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.

>UNIK kerana susu ibu meriah dengan adanya ESP dalam set ini.


Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...