Nuffnang

Monday, October 14, 2013

Supplement SHAKLEE khas untuk Pesakit GOUT

Salam Sayang Semua,

Memang ramai customer yang PM fa bertanyakan pasal supplement yang sesuai untuk Penyakit Gout ni, Memang Shaklee boleh diambil untuk pelbagai jenis penyakit dan ini adalah salah satu cara kita ikhtiar dan alternatif selain mengambil ubat tahan sakit dari doktor . Namun, Pesakit Gout perlulah menjaga diet mereka dan tidak mengabaikan pengambilan makanan yang seimbang untuk pastikan tahap kesihatan kita adalah yang terbaik.

Untuk Pesakit Gout, Fa akan suggest kan Alfafa Complex, Omega Guard dan Performance Drink.

Pengambilan beberapa Supplemen berikut dapat membantu mengurangkan asid uric dalam badan pesakit Gout.




Alfafa Complex -
Untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfafa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak.
Performance Drink -
Memastikan tubuh pesakit mempunyai kandungan air dan gula yang mencukupi agar tidak dehydrate.




Omega Guard -
Sangat penting untuk pesakit Gout yang teruk, Omega Guard penting untuk mengelakan inflamation pada sendi-sendi pesakit. Ianya juga adalah sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak menjadi lebih teruk.

Jadi lepas ini pesakit-pesakit Gout boleh lah dapatkan supplemen-supplemen ini ye :) Inshaallah mana tahu penyakit tu berkurangan, boleh share testimoni dengan fa.*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, t, cure

 
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...