Nuffnang

Wednesday, October 19, 2016

Set Kombo Omega Guard yang Terlaris Dipasaran

Selalu customer yang nak beli supplement Shaklee akan beli combo. Selalu tanya fa vitamin ni sesuai di gabungkan dengan vitamin ape.. Sebab tu kalau perasan, ramai je pengedar-pengedar Shaklee yang buat set-set kombo . Kalau macam fa.. beli satu-satu fa akan kasi harga satu-satu.. tapi kalau beli kombo fa akan kasi special harga kombo! Haaa best ke idok?

Sebab bulan ni promo Omega Guard jadi fa nak dah listkan beberapa gabungan vitamin yang sesuai @ serasi digabungkan dengan Omega Guard ni. Of kos harganya lagi murah sebab Omega Guard kan tengah Promo bulan ni. Jadi jangan pening-pening, tengok kombo mana yang kenan.. wasap fa & dapatkan harga terbaik dari ladang :) Hanya dengan fa je tau.. dengan SID lain mak taktau hehehe

1stly kita tengok dulu ape kebaikan OMEGA GUARD.  Omega Guard Shaklee terdiri daripada 7 asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA (Eicosa Pentaenoic Acid), DHA (Docosa Hexaenoic Acid), ALA dan lain-lain lagi. Satu hidangan OmegaGuard (3 biji) menyediakan 990mg Asid Lemak Omega-3.

Omega Guard ni adalah sumber asid lemak Omega -3 yang paling tinggi.
Jika kita nak turunkan berat badan dengan cara yang lebih mudah, pastikan kita memasukkan sumber asid lemak omega-3 dalam diet kita. Dengan memakan makanan yang tinggi dengan omega-3 akan mempercepatkan pembakaran lemak badan.

Fungsi EPA dalam Omega Guard:

MENCEGAH KANSER
MENCEGAH PEMBEKUAN DARAH
MENCEGAH PEMBEKUAN LEMAK DALAM DARAH
MENCEGAH KADAR KOLESTROL YANG BERLEBIHAN
BAIK UNTUK PESAKIT JANTUNG
MENCEGAH TEKANAN PERASAAN
MENCEGAH PENYAKIT DARAH TINGGI

Tugas DHA yang terdapat dalam Omega Guard:

MENCEGAH ASTHMA
MENINGKATKAN DAYA SEKSUAL
MENCEGAH SAKIT KULIT
MENGELAKKAN KANSER PAYUDARA, KANSER PROSTAT.
MENGELAKKAN MIGRAIN, RASA KEBAS PADA ANGGOTA BADAN DAN MENGELAKKAN RASA SEJUK PADA KAKI DAN TANGAN

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Siapa yang rasa badan berat, asik tak sedap badan..pening kepala atau baru lepas buat blood test tengok result kolestrol tinggi jadi gabungan OMEGA GUARD & PHYTOCOL-ST ni sesuai untuk anda. Kedua ni mampu mengurangkan kolestrol, menyokong tenaga jantung & membantu peredaran darah yang lancar.
Secara Am nya, kolestrol ialah sejenis lemak yang memainkan peranan membantu struktur mambrane sel dan penghasilan hormon. Walaubagaimana pun LDL yang berlebihan boleh terkumpul didalam salur darah dan mininggikan risiko sakit jantung.

OMEGA GUARD
Omega Guard membersihkan Kolestrol. Kolestrol jahat akan dibawa oleh OMEGA GUARD ke hati dan dirembeskan melalui saluran yang betul

PHYTOCOL-ST
Phytocol -st membantu menghalang kolestrol jahat daripada masuk kedalam salur darah kita.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Gabungan Omega Guard & Ostematrix memang tak asing lagi & selalu mendapat permintaan tinggi. Anda yang sering menghadapi masalah sakit sendi, sakit pinggang, sejuk-sejuk kaki & badan sehingga sukar nak tidur, pun boleh ambil set ini. Sesuai untuk ibu hamil yang mempunyai masalah buasir atau sembelit & sering mengalami bengkak kaki & sakit-sakit badan dan Omega bagus untuk perkembangan Otak bayi dalam kandungan & bantu ibu-ibu mengekalkan berat badan yang sihat sepanjang kehamilan.  Namun Omega Guard hanya boleh diambil apabila kandungan memasuki trimester ke2@3

OMEGA GUARD
Omega 3 yang melambatkan degradasi tulang rawan.
Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi, maka ia kurangkan sakit pada sendi. Omega 3 juga boleh jadi pelincir, maka kita boleh bergerak dengan lebih aktif.
 Mengurangkan inflamasi atau radang akibat sakit sendi dan bertindak sebagai pelincir pada sendi.

OSTEMATRIX
Mengekalkan sel tulang yang sihat kerana Ostematrix merupakan pembekal kalsium penting untuk tulang, otot dan ligamen. Sumber kalsium di mana penting untuk kesihatan tulang,otot dan ligamen
Mengandungi magnesium membantu penyerapan kalsium dan membantu menguatkan tulang danVitamin D merangsang penyerapan kalsium.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Pengambilan kombo OMEGA GUARD & VITA E  bagus untuk melindungi dan membantu untuk menyokong kesihatan jantung & mengawal tahap kolestrol yang baik dalam darah. Set ini sesuai untuk golongan yang mengalami masalah kesihatan seperti jantung, strok, diabetes dan sebagainya. Kebanyakan lelaki masa kini dah terdedah kepada pelbagai risiko penyakit seawal 30-an dan membawa kepada masalah kesihatan seperti Mati Pucuk, Pembesaran prostat, kelesuan, kurang tenaga dan Stamina

OMEGA GUARD
Kebaikan Omega 3 ialah menurunkan tahap trigliserida (lemak dalam darah) ke tahap yang lebih rendah dan mengurangkan risiko serangan sakit jantung, strok dan rentak jantung yang tidak normal bagi mereka yang pernah mengalami serangan jantung.

Omega Guard shaklee melindungi jantung kerana ia membekalkan asid lemak omega 3 berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal, dimana ia mampu mengurangkan risiko penyakit jantung.Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan pengambilan asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronori.

VITA - E COMPLEX
Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; Meningkatkan kolestrol HDL; Mengurangkan tekanan darah;Menghalang platelet darah melekat kedinding arteri; Menghalang anemia hemolitik,penyakit jantung dan lain-lain. Pengambilan Vitamin E jugak dapat melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan,garis halus, akne, parut & bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan texture kulit dan tona muka, dada dan otot peha.

✤ Anti -oksidan yang kuat -
Pengambilan lebih daripada 1,200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Perut buncit? Tinggi Kolestrol? Badan penuh toksin? Kombo OMEGA GUARD & ALFALFA COMPLEX insyaAllah dapat bantu membakar lemak berlebihan & merendahkan tahap kolestrol dalam badan. Pertambahan Alfalfa sekaligus membantu menyingkirkan toksin yang berlebihan.

OMEGA GUARD
Omega Guard tidak mengemulsi lemak tetapi fungsi minyak ikan membantu pembakaran lemak termendap. Fungsi Omega 3 melancarkan perjalanan darah ke otot ketika bersenam. Maka lebih banyak pembakaran lemak akan berlaku. Minyak ikan membantu pembakaran lemak yang termendap dalam badan kita.

Omega 3 yang terdapat dalam omega guard ini membantu pembakaran lemak dan akan bertindak balas dengan hormon leptin dalam badan kita dimana Leptin ini akan memberi isyarat pada otak kita untuk kurangkan selera makan dan mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama.

Omega guard juga membaiki kadar gula dalam darah jadi kita akan lebih bertenaga dan bantu untuk mengurangkan kadar kolestrol dalam darah.

ALFALFA COMPLEX
Alfalfa bertindak mencuci usus dan membuang toksin. Membantu mereka yang mengalami masalah pencernaan dan penghadaman. Membantu metabolisma dan similasi makanan
juga mengandungi saponin yang bertindak sebagai serat untuk menyerap kolesterol


Pengedar Shaklee Sri Petaling

Ramai yang amalkan OMEGA GUARD secara konsisten mendapati wajah mereka semakin glowing & "pinkish" kerana pengaliran darah dalam tubuh badan semakin lancar. Gabungan OMEGA GUARD & ESP memang sesuai untuk anda yang inginkan kulit wajah yang glowing, tak pucat dan licin :) Selain itu, Set ini juga sesuai sebagai pemberi tenaga kepada ibu hamil dan menyusu juga kandungan DHA dan Omega3 baik untuk perkembangan minda dan otak bayi dalam kandungan & yang menyusu badan. ESP juga mengenyangkan dan Omega juga memeragkap lemak sesuai untuk mereka yang ingin kurus.

OMEGA GUARD
DHA & EPA menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dengan kepekatan darah, melincirkan salur darah dan peredaran yang lancar. Oleh sebab itu, omega guard sangat efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah yang normal , ketegangan leher dan sakit kepala
Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita, Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan serta mencegah salur darah dari tersumbat.

ESP
ESP dapat membantu kulit wajah berseri, anjal, mengurangkan freckles dan pigmentasi, memulihkan kedutan dan merangsang regenerasi kulit dan otot supaya kelihatan lebih awet muda
ESP membantu dalam masalah rambut gugur dan beruban dan memudarkan sekaligus menghilangakan parut jerawat

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Kanak-kanak gemar mengambil makanan ringan berbanding sayuran atau buah-buahan, ada pula yang terlalu memilih makanan dan ini akan merungsingkan para ibu untuk memastikan anak-anak mendapat makanan yang seimbang dan berkhasiat.

Bila anak semakin membesar, mereka semakin terdedah dengan pelbagai penyakit dan virus berjangkit sebab itu mereka perlukan sesuatu untuk menguatkan daya ketahanan badan mereka. Mereka juga perlu zat-zat dan vitamin yang cukup untuk tumbesaran mereka.Kalau tak dijaga, mereka mungkin senang terkena selsema, batuk demam dan boleh menganggu tumbesaran.Sebab itu pentingnya makanan seimbang yang kaya dengan zat vitamin untuk mereka

OMEGA GUARD
Minyak ikan yang paling tulen mengandungi 7 jenis asid Omega 3 termasuk EPA, DHA, ALA yang Membantu tumbesaran, perkembangan dan fungsi otak dan Meningkatkan daya ingatan dan pembelajaran. Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan kerana ianya bagus untuk Meningkatkan sistem imunisasi dan
Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.

MEAL SHAKES
Merupakan minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting, Rendak lemak dan rendah glisemik.
Sumber protein dan kalsium. Setiap bancuhan Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.

CHEWABLE VITA-C PLUS
 Tubuh badan kita boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C. Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan,Menguatkan Fungsi Imunisasi. Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat. Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Bagi pesakit gout, asid urik yang berlebihan tidak dapat dibuang dan akan berkumpul di dalam sendi. Lazimnya gout menyerang sendi-sendi seperti ibu jari kaki, buku lali, lutut, pergelangan tangan dan jari. Serangan biasanya berlaku secara tiba-tiba dan kerap kali dimana ibu jar kaki menjadi merah, panas, bengkak dan tersangat sakit. Sakit mungkin berlarutan berhari-hari atau sekurangnya 1-2 minggu untuk reda jika tidak dirawat.

OMEGA GUARD
Gout biasanya menyebabkan keradangan dan amat berbisa. Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Selain itu, pengambilan Omega juga mengurang risiko sakit parkinson

PERFORMANCE DRINK
Cecair/bendalir menggalakkan penghidratan dan membantu badan anda mengeluarkan asid urik melalui air kencing. Jika anda terdedah kepada batu karang asid urik, minum sekurang-kurangnya 10 gelas cecair setiap hari, sekurang-kurangnya separuh daripadanya dalam bentuk air kosong.

Performance Drink membantu memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Kita sebagai wanita memang sering sibuk sehingga mengabaikan kesihatan diri sendiri. Kombo OMEGA GUARD & GLA COMPLEX yang terdapat dalam Set Wanita ni bukan bantu wanita tampil lebih yakin,sihat & bertenaga. Melegakan simptom senggugut dan menopause, menstabilkan hormon & mengatur kitaran haid yang lebih lancar. Selain itu, melancarkan peredaran darah, menggalak kulit, kuku & rambut yang sihat & kuat.

OMEGA GUARD
Fungsi penting dalam pembentukan hormon prostaglandins. Hormon prostaglandins ini berfungsi menyeimbangkan tekanan darah, blood clotting, keradangan dan fungsi buah pinggang.
Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita juga melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan

GLA COMPLEX
GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

• Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
• Membantu meningkatkan kesuburan
• Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
• Membantu dalam menangani menopus
• Menguatkan kuku dan rambut
• Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Aktiviti yang banyak setiap hari membuatkan para pelajar sering keletihan & mengganggu fokus mereka dalam pelajaran. Set Kombo OMEGA GUARD & B-COMPLEX ni membantu para pelajar lebih fokus dan menguatkan daya ingatan mereka. Membantu mengawal stress dan menghasilkan tenaga agar tidak mudah letih.

OMEGA GUARD
DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf & retina.meningkatkan keupayaan ingatan & pembelajaran. DHA juga bantu mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran serta mencegah migrain. Satu hidangan Omega Guard membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA & DHA

B-COMPLEX
Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapt mengawal kadar metabolisma badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil.Menghasilkan tenaga dan membantu kemampuan berfikir

Promosi bulan ni:
♡ Beli 2 diskaun 5%
♡ Beli 6 percuma 1
===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...